maandag 1 maart 2010

Experience Economy top 5

  1. Volvo Experience - Fleur Holtackers, Ik ken de reclame van Volvo en ik vind het een super goede promotie want het merk Volvo wordt er als het ware zo ingestampt bij die mensen dat ze er waarschijnlijk altijd een positief gevoel bij hebben. Het is aantrekkelijk omdat je en naar Zweden mag om de auto op te halen en in een mooi hotel slaapt en een kijkje mag nemen achter de schermen. Dit is dus een once-in-a-lifetime-opportunity waardoor het erg aantrekkelijk is. Dit heeft denk ik wel toekomstpotentieel omdat mensen toch sneller over de streep getrokken worden met emotie tegenwoordig. Door daarop in te spelen heb je een voorsprong op je concurrenten.
  2. Sony jeans - Dionne van Gastel, ziet er gaaf uit en je hebt een hele originele broek. Ik vind het leuk dat je met een verrekijker mag kijken en er een uit kunt kiezen.
  3. Toilet restaurant - Tim Engels, Echt een grappig idee. Ik zou er zeker gaan eten en veel foto's maken ;)
  4. Nike Town - Fenna Cox, Gaaf omdat je je echt in een Nike wereld waant en je je eigen persoonlijke touch aan producten kunt geven.
  5. Winkel Cyberdog Londen - Tim Engels, Gave trendy winkel met glow in de dark. Ik zou er zeker een kijkje gaan nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten